۱۲ آبان ۱۴۰۰، ۱۷:۱۴

خواهر شهید فهمیده:

ایمان و ایثار شهید فهمیده باعث ماندگاری او شده است

ایمان و ایثار شهید فهمیده باعث ماندگاری او شده است

شیراز - خواهر شهید فهمیده گفت: ایمان، ایثار و علم اندوزی شهید فهمیده باعث ماندگاری او شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرشته فهمیده در آئین استانی نواختن زنگ استکبارستیزی و گرامیداشت روز دانش آموز در مدارس فارس که همزمان با سراسر کشور در آموزشگاه دخترانه علوی ناحیه ۳ شیراز برگزار شد گفت: امیدواریم نوجوانان و دانش آموزان ما بتوانند با الهام گرفتن از نسل پر افتخار دیروز از آرمان‌های انقلاب به خوبی دفاع کنند.

خواهر شهید فهمیده گفت: زندگی شهید محمد حسین فهمیده را باید به ۲ بخش تقسیم کرد که که بخش دوم زندگی ایشان که نوجوانی او را تشکیل می‌دهد بر مبنای ظلم ستیزی، حق پرستی، ایمان، ایثار و علم اندوزی بوده است که همین موجب ماندگاری وی شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز گفت: شهید لندی و شهید حججی نماد و الگوهای نسل امروز هستند و وجود چنین عزیزانی موجب ترس و عقب نشینی دشمنان انقلاب شده است.

فهمیده افزود: جنگ امروز جنگ نرم است و همه جوانان باید با قلم و اندیشه و علم خود در این جنگ بزرگ از کشور و میهن خود دفاع کنند.

خواهر شهید فهمیده با اشاره به بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری خطاب به جوانان کشور گفت: در این بیانیه توصیه‌های خوبی به جوانان کشور شده است که اگر این نصایح ارزشمند را مد نظر قرار دهند یقیناً ایران فردا درخشان و سربلند خواهد بود.

کد خبر 5343276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha